
Frakt og
leveringsinformasjon
Sportylab.no samarbeider med flere frakt- og spedisjonsaktører i Norge. Vi tilbyr PostNord og Posten/Bring som standard fraktleverandør i Norge, annen leverandør kan benyttes etter kundens eget ønske. DHL og FedEx benyttes for sendinger til utlandet. Alle sendinger leveres på oppgitt leveringsadresse eller til nærmeste utleveringssted
PAKKESPORING
Levering av pakker
SMS-varsling
Automatisk SMS-varsling når pakken er underveis

App-varsling
Dersom bestillingen din sendes med Posten/Bring får du automatisk sporing i Posten sin egen app.
Pakkesporing
Alle pakker kan spores ved hjelp av sendingsnummeret.

Rask levering
Varer på lager sendes samme dag dersom ordre er mottatt før kl. 15.
VI PAKKER OG SENDER VARENE DINE SÅ RASKT VI KLARER.
Normalt skjer dette samme dag som bestillingen mottas.
Leveringstider
Leveringstiden vil variere ut ifra hvor i landet sendingen skal. Når du bestiller før kl. 10.00 (Postnord) og før kl. 15:00 (Posten/Bring) vil varene normalt bli sendt fra vårt lager samme dag.
Normal leveringstid for lagervarer er 1-3 virkedager. For ikke lagerførte produkter vil leveringstiden variere, i de fleste tilfeller 5-8 dager.
Enkelte varer kan det være opp i mot 2 uker leveringstid på, men da skal du ha blitt gjort oppmerksom på dette ved bestillingstidspunkt.
Dersom en vare har lenger leveringstid enn normalen (1-3 virkedager) vil dette være spesifisert i produktbeskrivelsen til varen.
Dersom du som mottaker har adresse i Nord-Norge er normal leveringstid 2-5 dager.
NB: Velg riktig fraktmetode i kassen avhengig av hvor raskt du vil motta pakken din. Dersom du velger Postnord og gjør bestillingen før kl 10:00 på hverdager vil pakken bli sendt samme dag. For Posten/Bring gjelder klokkeslettet 15:00.
Bestiller du etter disse tidspunktene vil pakken sendes neste dag. Du mottar leveringsbekreftelse med sporingsnummer på e-post/sms når varen har forlatt vårt lager.
Uavhengig av hvilken fraktmetode du har valgt for ordren din, står vi fritt til å endre denne dersom det viser seg at du f. eks. har valgt "Pakke i postakssen", men sendingen er for stor til å få plass. Det kan også være at du har kjøpt en liten boks med vitaminer og valgt fraktmetode "Pakke til hentested", da kan vi endre denne til å leveres i din postkasse. Dette medfører ingen kostnader for deg som kunde og heller ikke refusjon blir gitt.