Ofte stilte spørsmål
Størrelse avhenger helt og holdent av den enkelte merkevare. Alle merker benytter ulike mål for sine størrelser. Det vil si at størrelse “XS” fra Gorilla Wear” ikke nødvendigvis er helt lik størrelse “XS” fra Nebbia”, men tilnærmet. Dessverre finnes det ingen standardisering for dette. Dette er fordi de ulike merkevarene produserer varene sine i ulike land. I de fleste tilfeller stemmer størrelsen med det du normalt bruker, men det avviker i centimeter. Sjekk derfor størrelseguide for vært enkelt produkt der det er tilgjengelig. Dersom det ikke finnes tilgjengelig via vår nettbutikk, send oss en e-post om du skulle være i tvil, så finner vi korrekte mål for deg.
Du kan betale med Visa, Mastercard, American Express og de fleste typer kort. Vipps er tilgjengelig samt Faktura og Delbetaling via Walley eller Klarna. Apple Pay er også tilgjengelig. Savner du en betalingsmetode? Send oss en e-post så ser vi om vi også i fremtiden kan tilby denne.
Vi får ofte forespørsler om samarbeid. Dessverre kan vi ikke samarbeide med alle. Hvis du ønsker et samarbeid med oss, så kan du sende oss en e-post der du forteller kort om deg selv og hva du kan gjøre for oss.
Ting vi ser etter når vi skal samarbeide med influencere er mange følgere bilder av høy kvalitet og aktiviteten din i sosiale medier.
Du trenger ikke være en influencer for å samarbeide med oss, det er også en rekke andre ting vi verdsetter.
E-post: samarbeid(at)sportylab.no
Nei, vi sender kun varer til norskregistrerte adresser. Vi er en norsk nettbutikk og vårt primære fokus er norske forbrukere.
Butikken er norsk, merkevaren er norsk og vi som står bak sportylab.no er etnisk norske. Vårt hovedkontor og lager har base i Tønsberg, Norge.
Dersom du ikke har mottatt din bestilling, kan du kontakte kundeservice via eget skjema, eller sende en e-post til kundeservice@sportylab.no, slik at vi kan hjelpe deg raskest mulig, vi besvarer alle henvendelser innen 24 timer.
Sjekk her for mer informasjon.
Dersom du mottar en pakke fra oss og innholdet på noe som helst måte er skadet, må du melde fra direkte til transportøren. Får du ikke kontakt med transportøren, kontakt vår Kundeservice for bistand.
Dersom vi ikke har sendt din ordre fra vårt lager, så kan du kansellere bestillingen din. Kontakt oss via e-post post@sportylab.no og bruk ditt ordrenummer som emne.
Vi forsøker å være så miljøbevisste som mulig og med vekst vil vi få flere muligheter til å gjøre mer. Har du forslag til tiltak vi kan gjøre? Da vil vi gjerne at du sender oss en e-post.
Om du har andre spørsmål så må du gjerne kontakte oss på e-post post@sportylab.no